minabetraktelser

Alla inlägg under september 2015

Av Magdalena Ahl - 27 september 2015 20:45

 



 

.....

Där ryms din tankes fantasi.

Din egen dröm.

Det du själv vill se.

Det ditt hjärta säger dig.

Känn efter.

.....

Av Magdalena Ahl - 16 september 2015 18:53


 


 

Jag försöker med hela min viljekraft ta in allt jag ser...allt det här.

Jag vill kunna ha allt så nära i minnet, som om det var igår.

Jag blundar länge, låter ljuden komma till mig av höstligheten.

Jag låter dofterna kittla sinnet, dom smärtsamt välbekanta.

Jag kommer att sakna dom och allt därinnan.

Jag blundar länge, länge...och tankar allt jag vill ha kvar.

Jag ser det jag vill se och minns allt jag vill. 

Jag kommer att vara ute och lukta på hösten varje dag, och kanske flera gånger om dagen.

Jag behöver det, jag kan inte leva utan allt detta.

Jag njuter, jag tankar kraft, jag finns.

  


Av Magdalena Ahl - 6 september 2015 20:58


   

Och jag ser fram emot en höst full med allt.

  


Skapa flashcards