minabetraktelser

Direktlänk till inlägg 17 april 2015

Trädgårdsföreningen i Göteborg...

Av Magdalena Ahl - 17 april 2015 08:09

 


 


Det är vår överallt, i gräsmattor och planteringar.

I växthusen och i buskar.

Upplevelserna och intrycken känns inte nödvändiga att dokumentera.

För jag behöver bara se och andas in.

Bevara allt i minnets kapsel och just nu är det lagom för mig.

Få ha tankarna för mig själv där det nu finns både sorg och eftertanke.

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Ahl - 5 november 2020 21:26


   Oj, oj. Jag har ju en blogg. Som jag helt har lyckats glömma av. Glömt vad den heter och lösenord, hur gör man inlägg...hehe.. Fick jobba lite på det... Många år är det nu sen sist, av olika anledningar tappade jag bort allt. Kameran i...

Av Magdalena Ahl - 10 april 2017 17:36


  Kanske jag känner en liten svag lust till ord och bild igen. Av många olika orsaker försvann inspirationen. Och det är väl helt okej med en längre bloggvila. Men jag har oxå saknat orden och tankarna. Längtat efter känslan av glädje det ...

Av Magdalena Ahl - 4 september 2016 21:35

.....     .....   .....  

Av Magdalena Ahl - 20 maj 2016 20:43


  .....

Av Magdalena Ahl - 21 januari 2016 21:48


  ...men släppte den sen fri... ...för den är för alla oss... ...som längtat så länge... ...att ge glädje och värme... ...på kinden och i själen... ...i hjärtat...      ...

Skapa flashcards