minabetraktelser

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Magdalena Ahl - 2 april 2015 15:29

  

...

Medvetet har jag inte fotat eller haft lust att blogga så mycket sista månaderna.

Orden finns, tankar och insikter följer.

Motiven har saknats som ger nytt. Jag vandrar ju i samma miljö ständigt.

Saknar inflöde och idee´r i mitt skapande.

Allt som jag ser har jag fotat och sett förut.

Tristess, kan jag nog ärligt säga.

...


Jag ska gör en resa ner till Göteborg och vistelse där under april månad.

Jag , syskon och familjen ska begrava vår far som så snabbt lämnade oss.

Lilla pappa som så längtade efter mamma, så bråttom han hade.

Sorg, tårar och tankar har vandrat runt.

Känner också en tacksamhet och tröst att han igen får vandra med mamma vid sin sida.

Som han längtat efter henne. Som han saknat henne.

  



Skapa flashcards