minabetraktelser

Alla inlägg den 27 augusti 2014

Av Magdalena Ahl - 27 augusti 2014 20:17

 


Sista veckan i Augusti och vilket väder häromdagen.  

Bedövande vackert i all enkelhet.

Dessa tagna med mobilen då jag faktiskt glömde kameran hemma.

Detta är också en vecka med kalas och födelsedagar då både min son och jag fyller år.

Men inledde faktiskt veckan med surströmmingsmiddag hos fina vännen E-L.

Hur gott som helst och en jättetrevlig måndagkväll.

Lite stadsvimmel igår med kaffe på ett fik med min storasyster B.

Också en trevlig dag.

Idag bjöd jag sonen på middag på en restaurang.

Efter det tårta hos mig.

Ligger nu här i soffan, mätt och trött.

Regnar nu lite ute och inne är det varmt och skönt, tända ljus och jag bara myser i höstkvällen.

I morgon är en ny dag att fylla med allehanda upplevelser.

Och på fredag ska det ätas och fikas igen.

Pjuuuuuu.

  

Ovido - Quiz & Flashcards