minabetraktelser

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Magdalena Ahl - 15 juli 2014 21:16

 

Dom fyller mitt hjärta...dom fyller mitt sinne...

...dom fyller mitt inre...dom fyller mina tankar...

...dessa tårar...

...

...sorg över oärlighet...sorg över opålitlighet...

...sorg över medpassagerares tvivelaktiga uppriktighet...

...sorg över mänsklighetens fula baksida...

...

...varför jag...varför inte du...varför igen...

...om igen...om igen...

...historier upprepar sig...

...slag i slag...

...

...jag hinner inte resa mig...

...ladda energi...

...förstå..

...parera...

...bara ta emot...

...

...för mycket...

...för länge och alldeles för mycket...

...alldeles för många gånger...

...ärlighet...

...finns den...

...var och hos vem...

...

...ett manus önskar jag...

...över livet...

...en handbok att bygga styrka av...

...själslig stark superstyrka...

...det vill jag ha...

...just nu...

...och för alltid...

...

...tårar av sorg...tårar av smärta...

...tårar...

  


Ovido - Quiz & Flashcards