minabetraktelser

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Magdalena Ahl - 13 april 2014 20:05


 

Av det mossiga och lätt virvlande...krusiga gröna...

Där jag satt på min sten bland tallar och gran...nära blåbärsris och fjolårslöv...

Med handen var jag tvungen stryka försiktigt över det ostyriga vilda...

Böjde mig ner och drog in den jordiga doften i näsan...

...mmm...

Haha...jaa...sån är jag...

   

Av Magdalena Ahl - 13 april 2014 20:01

Sakta men säkert... 


 

Bara man kikar nära...


Av Magdalena Ahl - 13 april 2014 19:47

 


Lite mossigt...dimmigt...trolskt var det där i den snöfria skogsbacken...

En stunds vila på en sten i skogen...närapå vindstilla och nästan helt tyst...

Med slutna ögon kom dofterna av mossa och skog till mig...

Äntligen...äntligen är det min tid på året...

  


Ovido - Quiz & Flashcards