minabetraktelser

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Magdalena Ahl - 7 februari 2014 07:10

 

Idag är en annan dag...ny dag och ännu helt tom på innehåll...

Blanka sidor ska fyllas och innan kvällen är dagen av händelser nöjd...

Och vad än våra möten består av...positiva...negativa...

Så följer dom sen med oss...

Vilset...famlande...sökande under många år har gjort mig svag...skör...sårbar...

.....

Idag är en annan dag...en ny dag...och en försiktig nystart för mig...

Jag ska välja vara stark...jag ska orka säga nej...

Jag vet att jag kommer att svaja...vackla till och tappa fotfästet...

Men jag har bestämt mig för att inte falla...

.....

Jag ska hitta styrkan igen...ta fast den och hålla den hårt kvar...

Finna glädjen och lusten...känna tryggheten och lugnet...den finns där djupt inom mig...

För det är bara så enkelt...att det viktigaste i mitt liv...

Det är jag...

Jag har lovat mig själv att ta tillbaka mitt liv...

  


Ovido - Quiz & Flashcards