minabetraktelser

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Magdalena Ahl - 15 januari 2014 14:12


 


 

Då sommaren är som vackrast...  

Av Magdalena Ahl - 15 januari 2014 08:07

 

För någon vinter sen....

Av Magdalena Ahl - 15 januari 2014 08:03



   

I sommarhagen...


Av Magdalena Ahl - 15 januari 2014 06:59

 

Har sista dagarna snurrat runt bland mina foton...stannade extra länge i sommarbilderna...

Den här hagen passerar jag varje dag på min dagliga sväng...

Antingen då jag kommer ner från långa skogspromenaden eller turen runt sjön...

Nu i vintertid går inte hästarna här...dom står närmare stallet i mindre hagar...

några hundra meter bort...ett gäng på fem kamrater...

Som den jag då är säger jag ju alltid ett hej åt gänget då jag vandrar förbi...

Stannar och beundrar dom vackra smidiga...om någon har tid slita sig från höbalen...

komma nära en stund...möts vi där...en liten stund...

Nu ligger det några decimeter snö och landskapet är vintervitt med flera minus...

Det är ändå gott att veta att snart...om några månader blommar hagen igen...

  



Skapa flashcards