minabetraktelser

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Magdalena Ahl - 7 januari 2014 18:10

 

Blåbärsriset som snart vill blomma...

Av Magdalena Ahl - 7 januari 2014 08:03


   

Redan har första veckan på året gått...nu tar vardagen vid...

Den 7 januari idag och precis 3 månader sen jag startade upp denna blogg...

Vädret har och är alltför grått med snöregn och halka så det det har inte blivit många fotopromenader...

Inne får lampor lysa hela dagarna..inte så optimalt fotoläge...

Men det är lovat kyla och med det kommer solen...härligt...

Hittade igen min lilla Trädgårdsmästare och gav han en fin plats att sitta på...

Mitt lilla växthus fick mig i tankar på sommarblommor och fröodlingar...

Kanske det blir inköp längre fram mot våren...jo jag tror det...

  


Ovido - Quiz & Flashcards