minabetraktelser

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Magdalena Ahl - 4 december 2013 08:36

 

Det är lilla mammas födelsedag idag...i år skulle hon ha fyllt 81 år...

Efter en lång tids sjukdom fick hon i mars komma till ro...det har snart gått nio månader...

Precis innan våren exploderade i växtlighet och förväntan följde vi henne till sin vila...

Jag pratar då och då med henne...i tankarna och ibland högt...

Ställer min fråga...mina funderingar och undran...tittar efter ett tecken på svar...

Vad det än må vara...

Tolkar lugnet inom mig att hon är där...någonstans omkring oss...

Häromdagen ville jag ringa henne...en snabb tanke som när den passerade blev omöjlig...

För mig var önskan första gången sen i mars...varför hade jag glömt just nu...

Men jag kommer fortsätta mina små samtal med henne...fråga henne till råds...

Det går bra utan telefon...det måste gå...

Grattiskramar lilla Mamma....

Saknar dig....





Ovido - Quiz & Flashcards