minabetraktelser

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Magdalena Ahl - 12 oktober 2013 13:56

 

En sökare jag är...alltid varit och kommer alltid att vara. Jag vandrar varje dag så nära skogen jag kan...så naturnära det är möjligt..Jag vill känna dofterna..se färgerna..höra ljuden...


Jag vill bli berörd av intrycken..fylla sinnet med ro..låta tankarna flöda..få klarhet och funderingar där de ska vara...varje promenad är fullständigt mediativt för mig....berusande i sin enkelhet...helande...


Jag fyller på med energi..tankar kraft och livsglädje i varje steg jag tar...

Jag kan stå stilla och känna vinden i ansiktet...låta minnen komma och gå...låta tårar rinna vid de svåra tankarna...le åt de lustfyllda händelserna...låta regndroppar röra vid kinderna...

blunda och insvepas i alla känslor...

Allt blir som det är tänkt....


Jag vandrar vidare...jag är en sökare....


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards